Reklamacje

Na wszystkich etapach procesu tworzenia naszej biżuterii z brylantami dokładamy wszelkich starań, aby jej piękno i jakość zachwycały naszych Klientów, dając pełną satysfakcję z zakupu.

Jednak respektując prawa konsumenta, w przypadku wątpliwości dotyczących naszych produktów umożliwiamy złożenie reklamacji.

W ciągu 2 lat od daty zakupu, każdy Klient ma prawo dokonać reklamacji w przypadku, gdy uzna produkt za niezgodny z umową sprzedaży.

Czas rozpatrywania reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta przesyłki z reklamowanym produktem. Wszelkie informacje dotyczące rozstrzygnięcia reklamacji i czasu potrzebnego na realizację postanowień decyzji reklamacyjnej, będą przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Aby dokonać reklamacji prosimy o wykonanie następujących czynności:

  1. Aby zgłosić reklamację dotyczącą jakości obsługi lub trybu realizacji zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 89 533 42 09 lub mailowo - kontakt@aclari.pl
  2. Aby zgłosić reklamację dotyczącą niezgodności produktu z umową sprzedaży wypełnij formularz znajdujący się poniżej.
Zgłoś reklamację

Każde zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone z najwyższą uwagą i w najkrótszym możliwym terminie. ACLARI podejmie wszelkie kroki naprawiając swoje ewentualne błędy, aby zapewnić Państwu satysfakcję z użytkowania kupionej biżuterii, a także korzystania z naszego sklepu.