Opinie klientów
Nick: Olga, dodano: 20 września 2024 | 10:01
sklep internetowy: Aclari.pl
sklep internetowy: Aclari.pl
Bardzo fajna biżuteria. Jest w czym wybierać. Jedyna wada to grawery, które nie są zbyt ładnie wykonane
Nick: Klientka sklepu, dodano: 19 stycznia 2024 | 14:43
sklep internetowy: Aclari.pl
sklep internetowy: Aclari.pl
Ten sklep to jakieś nieporozumienie. Odradzam zakupy w tym sklepie. Sprzedają chłam jakich mało!!!! Pieniądze wyrzucone w błoto. Z pierścionka zaręczynowego który kosztował kilka tysięcy po dwóch latach wypadł brylant. Złożyłam reklamację, jednak odpowiedz była negatywna, uznali że doszlo do mechanicznego uszkodzenia, ktorr spowodowało odgięcie łapek i wypadnięcie brylantu. Podkreślam, że mam pracę biurową, nie wykonuję żadnych czynności które mogłyby uszkodzić pierścionek, do wszelkich prac domowych był zdejmowany, a do wypadnięcia brylantu dodzlo najprawdopodobniej podczas spaceru, a sklep oczywiście twierdzi że użyto siły mechanicznej. Ich produkty nadają się tylko do tego żeby położyć je w pudełeczku i na nie patrzeć i do niczego innego się nie nadają, bo podczas zwykłego użytkowania dochodzi do wypadnięcia brylantu. Dla mnie to jest niepojęte jak tak kosztowna rzecz może być tak Marcie wykonana, że brylant bez żadnej przyczyny nagle wypada z pierścionka, a sklep nazywa to uszkodzeniem mechanicznym, zamiast przeprosić, uznać reklamację i naprawić na swój koszt to zrzucają winę na klienta.doskonale wiem jak używalam pierścionek i że nie robiłam niczego co mogłoby go uszkodzić ale najprościej jest powiedzieć że uszkodzenie mechaniczne. Uważam że pierścionek zaręczynowy powinien być tak wykonany żeby mógł służyć całe życie, a nie że nagle wypada kamień bez żadnej przyczyny, jakie więc musiało być umocowanie tego kamienia skoro tak nagle wypadł. Oczywiście moja sytuacja nie jest pierwszą, sklep ma wiele opinii które dotyczą właśnie wypadnięcia brylantu z pierścionka a odpowiedź sklepu w każdym przypadku jest taka sama "mechaniczne uszkodzenie" bo klienci aclari nie mają co robić tylko mechanicznie uszkadzać pierścionki żeby brylant mógł z nich wypaść. Inne sklepy nie mają tego typu komentarzy, o czymś to świadczy. Sprzedają produkty bardzo marnej jakości, bo uważam że takie sytuacje są nie dopuszczalne, że z takiego drogiego pierścionka nagle sobie brylant wypada, to jeszcze bardziej karygodne jest podejście sklepu do zaistniałej sytuacji, czyli nieprzyznanie się do winy i żadnej rekompensaty bo przecież to normalne że bez powodu brylant za kilka tysięcy nagle sobie wypada. NIE KUPUJCIE TAM!!!
Nick: Łukasz, dodano: 7 marca 2023 | 12:11
sklep internetowy: Aclari.pl
sklep internetowy: Aclari.pl
Ok, wszystko jak należy.
Zadowolony ze współpracy :)
Nick: Arkadiusz, dodano: 18 lutego 2023 | 17:29
sklep internetowy: Aclari.pl
sklep internetowy: Aclari.pl
Jakiś czas temu zamówiłem poprzez jeden z salonów pierścionek 1 karatowy, zatem o nie za małe pieniądze.
Panie w salonie były miłe, jednak nie chodzi jedynie o bycie miłym,ale umieć doprowadzić do transakcji
Nie doszło do niej, ponieważ firma zrobiła ogromne zamieszanie z przelewem,z kurierem.
Pierścionek zakupiłem w innej firmie i nie wrócę do Aclari.
Nick: Mariusz , dodano: 1 grudnia 2022 | 12:05
sklep internetowy: Aclari.pl
sklep internetowy: Aclari.pl
Solidność i bardzo konkrencyjne ceny.
Nick: Bernadeta , dodano: 18 listopada 2022 | 09:31
sklep internetowy: Aclari.pl
sklep internetowy: Aclari.pl
Bardzo miła i pomocna obsługa. Szeroki asortyment , polecam !!!