100 dni na
Bezpłatny zwrot

Nasza biżuteria z brylantami cieszy się dużą popularnością, Klienci cenią sobie wysoką jakość produktów, ich zgodność z opisem i prezentacją na stronie.

Naszym celem jest tworzenie nieskazitelnego piękna, jeśli jednak nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany zakupioną biżuterią, możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu.

Zwrotu możesz dokonać w terminie 100 dni od daty otrzymania przesyłki z zakupem.

Prawo do rozwiązania umowy sprzedaży bez podawania przyczyny przysługuje każdemu klientowi. Na obszarze Polski tę usługę oferujemy nieodpłatnie, pod warunkiem, że wniosek o bezpłatny zwrot został rozpatrzony pozytywnie.

Po zbadaniu wyrobu przez rzeczoznawcę i pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, zwrot kwoty zakupu zostanie dokonany bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia wydania decyzji o akceptacji zwrotu.

Aby skorzystać z bezpłatnego zwrotu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu. W tym celu wypełnij formularz, do którego link znajduje się poniżej.
  2. Oczekuj na wiadomość e-mail od ACLARI zawierającą etykietę przewozową UPS, dzięki której możliwe będzie nadanie bezpłatnej przesyłki.
  3. W miarę możliwości, w przesyłce powinny znaleźć się: produkt ACLARI, oryginalne pudełko oraz certyfikat.
  4. Jeśli posiadasz, dołącz do przesyłki dowód zakupu (Faktura VAT lub paragon fiskalny). Dla produktów kupionych w salonie zwrot zostanie uznany tylko po przesłaniu dowodu zakupu.
  5. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, który otrzymasz od nas w wiadomości e-mail.
  6. Bezpiecznie zapakuj przesyłkę. Zwracany produkt spakuj do oryginalnego pudełka i całość zabezpiecz folią bąbelkową, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Zgłoś zwrot

Warunki przyjęcia towaru zwracanego po odstąpieniu od umowy

  • Na produkcie będącym pierścionkiem nie była dokonywana wcześniej korekta rozmiaru ani grawer
  • Zwracany towar nie nosi żadnych śladów użytkowania
  • Zwrot zostanie zgłoszony w terminie 100 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu. Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu.
  • Jeśli oprócz certyfikatu ACLARI, produkt posiada dodatkowy certyfikat Instytutu Gemmologicznego, należy zwrócić go razem z produktem

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego produktu. Stwierdzenie zmniejszenia wartości zwracanego produktu może wiązać się ze zmniejszeniem kwoty zwrotu tytułem odszkodowania.