Pytania i odpowiedzi

  1. Każdemu z naszych klientów przysługuje jednorazowa, bezpłatna korekta rozmiaru do wykorzystania w dowolnym terminie. Dowiedz sie więcej
  2. Każda kolejna korekta rozmiaru pierścionka podlega opłacie ustalanej każdorazowo indywidualnie z Klientem. Wysokość opłaty jest uzależniona od modelu pierścionka. Możliwość dokonania kolejnej korekty rozmiaru musi zostać potwierdzona przez rzeczoznawcę z firmy ACLARI.
  3. Jesteśmy w stanie dopasować dla Ciebie każdy rozmiar pierścionka.
  4. Korekta rozmiaru pierścionka nie pozostawia po sobie żadnych widocznych śladów i nie wpływa na jakość pierścionka.
  5. Tak, oferujemy możliwość dokonania zwrotu produktu w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki.Dowiedz się więcej
  6. Na każdy produkt udzielamy 2-letniej gwarancji.Dowiedz się więcej
  7. Wysyłki na terenie Polski zawsze realizowane są bezpłatnie.
  8. Regularnie realizujemy wysyłki zagraniczne. W takim wypadku należy doliczyć koszt wysyłki ubezpieczonym kurierem UPS oraz dokonać wcześniejszej przedpłaty na nasze konto. Więcej szczegółów wraz z kosztami uzyskasz kontaktując się z naszymi doradcami.Dowiedz się więcej
  9. Tak, odbiór osobisty możliwy jest w jednym z naszych salonów.
  10. Tak, realizujemy zamówienia za pobraniem. Wybór wysyłki za pobraniem nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.
  11. Każdy wyrób pakowany jest w eleganckie pudełko ACLARI. Przesyłka zapakowana jest w dyskretną kopertę, która nie zdradza jej zawartości.
  12. Białe złoto jest ligurą palladowo-niklową. Biżuteria jest pokrywana warstwą rodu, który jest metalem szlachetnym i nadaje złotu dodatkową głębię bieli.
  13. Przy przedpłacie na konto realizujemy płatności poprzez system PayU obsługujący większość banków w Polsce. Płatność realizowana jest natychmiastowo. Klient nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Realizujemy także zamówienia z płatnością gotówką przy odbiorze przesyłki.
  14. Tak. Nad bezpieczeństwem transakcji czuwa system PayU, które nadzorowane jest przez Narodowy Bank Polski.
  15. Aby sprawdzić jak najlepiej dobrać rozmiar pierścionka kliknij tutaj .
  16. Tak. Zdjęcia przedstawione na stronie są w 100% oryginalne i wykonywane przez naszych fotografów profesjonalnym sprzętem.
  17. Brylanty certyfikowane są przez rzeczoznawcę z dyplomem Międzynarodowego Instytutu Gemmologicznego IGI, który czuwa nad jakością naszych wyrobów.Nasze Brylanty
  18. Tak do każdego produktu dołączany jest certyfikat jakości złota i brylantów. Znajdziesz tam informacje o próbie złota i masie wyrobu. W przypadku diamentów podajemy ilość kamieni zakutych w wyrób, masę diamentów, czystość, barwę, proporcje oraz jakość szlifu brylantów.
  19. Jesteśmy producentem biżuterii. Pozwala nam to stosować do produkcji naszych wyrobów złoto i brylanty bardzo wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach.
  20. Tak, jednak w pierwszej kolejności konieczne jest dokonanie zwrotu zakupionego pierścionka, a następnie zamówienie nowego.