Pytania i odpowiedzi

    Czy mogę dokonać korekty rozmiaru pierścionka?

    Każdemu z naszych klientów przysługuje jednorazowa, bezpłatna korekta rozmiaru do wykorzystania w dowolnym terminie. Dowiedz sie więcej

    O ile można powiększyć lub pomniejszyć pierścionek?

    Jesteśmy w stanie dopasować dla Ciebie każdy rozmiar pierścionka.

    Czy po zmianie rozmiaru widoczne są ślady?

    Korekta rozmiaru pierścionka nie pozostawia po sobie żadnych widocznych śladów i nie wpływa na jakość pierścionka.

    Czy mogę dokonać zwrotu pierścionka?

    Tak, oferujemy możliwość dokonania zwrotu produktu w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki. Dowiedz się więcej

    Czy produkty ACLARI objęte są gwarancją?

    Na każdy produkt udzielamy 2-letniej gwarancji. Dowiedz się więcej

    Jaki jest koszt wysyłki produktu?

    Wysyłki na terenie Unii Europejskiej zawsze realizowane są bezpłatnie.

    Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

    Wysyłki zagraniczne realizujemy na terenie Unii Europejskiej i są one bezpłatne.

    Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionej biżuterii?

    Tak, odbiór osobisty możliwy jest w jednym z naszych salonów.

    Czy mogę zapłacić za produkt przy odbiorze?

    Tak, realizujemy zamówienia za pobraniem. Wybór wysyłki za pobraniem nie wiąże się z dodatkowymi kosztami.

    W jaki sposób wyroby są pakowane?

    Każdy wyrób pakowany jest w eleganckie pudełko ACLARI. Przesyłka zapakowana jest w dyskretną kopertę, która nie zdradza jej zawartości.

    Z czego wykonane jest białe złoto?

    Białe złoto jest ligurą palladowo-niklową. Biżuteria jest pokrywana warstwą rodu, który jest metalem szlachetnym i nadaje złotu dodatkową głębię bieli.

    Jakie formy płatności są akceptowane przez ACLARI?

    Przy przedpłacie na konto realizujemy płatności poprzez system PayU obsługujący większość banków w Polsce. Płatność realizowana jest natychmiastowo. Klient nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Realizujemy także zamówienia z płatnością gotówką przy odbiorze przesyłki.

    Czy transakcje w ACLARI.PL są bezpieczne?

    Tak. Nad bezpieczeństwem transakcji czuwa system PayU, które nadzorowane jest przez Narodowy Bank Polski.

    Jak najlepiej dobrać rozmiar pierścionka?

    Aby sprawdzić jak najlepiej dobrać rozmiar pierścionka kliknij tutaj .

    Czy ACLARI prezentuje rzeczywiste zdjęcia i wideo sprzedawanych produktów?

    Tak. Zdjęcia przedstawione na stronie są w 100% oryginalne i wykonywane przez naszych fotografów profesjonalnym sprzętem.

    Skąd mam wiedzieć, że brylanty sprzedawane przez ACLARI są oryginalne i zgodne z podawanymi parametrami?

    Brylanty certyfikowane są przez rzeczoznawcę z dyplomem Międzynarodowego Instytutu Gemmologicznego IGI, który czuwa nad jakością naszych wyrobów. Więcej o naszych brylantach dowiesz sie tutaj

    Czy do produktów dołączane są certyfikaty jakości?

    Tak, do każdego produktu dołączany jest certyfikat jakości złota i brylantów. Znajdziesz tam informacje o próbie złota i masie wyrobu. W przypadku diamentów podajemy liczbe kamieni zakutych w wyrób, masę diamentów, czystość, barwę, proporcje oraz jakość szlifu brylantów.

    Dlaczego porównywalne produkty konkurencji są dużo droższe?

    Jesteśmy producentem biżuterii. Pozwala nam to stosować do produkcji naszych wyrobów złoto i brylanty bardzo wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach.

    Czy po zakupie mogę wymienić pierścionek na inny?

    Tak, jednak w pierwszej kolejności konieczne jest dokonanie zwrotu zakupionego pierścionka, a następnie zamówienie nowego.
Dołącz do nas : facebook instagram
2024 - Jubiler ACLARI Diamonds – biżuteria, pierścionki zaręczynowe, obrączki ślubne ® - WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
W celu doskonalenia naszych usług korzystamy z plików cookies. Możesz określić warunki ich przechowywania w ustawieniach przeglądarki.
Więcej o plikach cookies dowiesz się w naszej polityce prywatności.